• אם למשפחה חב"דית עם 11 ילדים חולה במחלה קשה

    2 | הצג גלריה

    אם למשפחה חב"דית עם 11 ילדים, 2 מהם עוד בישיבות תות"ל ו-2 לומדות בבית ספר יסודי, מזה מספר שנים חולה במחלה קשה, ועוברת טיפולים סטנדרנטים, לאחרונה התפתחו מספר טיפולים יחודיים לסוג הספציפי של המחלה אותה היא נושאת, ועכשיו כל מה שמפריד בינה לבין הטיפול הוא בסה"כ 50,000 דולר • מצילים את המשפחה

    אם למשפחה חב"דית עם 11 ילדים, 2 מהם עוד בישיבות תות"ל ו-2 לומדות בבית ספר יסודי, מזה מספר שנים חולה במחלה קשה, ועוברת טיפולים סטנדרנטים, לאחרונה התפתחו מספר טיפולים יחודיים לסוג הספציפי של המחלה אותה היא נושאת, ועכשיו כל מה שמפריד בינה לבין הטיפול הוא בסה"כ 50,000 דולר!

    בימים טרופים אלו, אנו רוצים קצת יותר בשורות טובות ואין יותר מאשר מצוות הצדקה שנעשת כשיריון להגן עלינו מכל פורענויות המתרגשות ובאות לעולם, ושולחת ברכה והצלחה בכל מעשה ידינו "צדקה תציל ממוות". עכשיו זה הזמן לעזור לאם לגדל את ילדיה, וכן! התרומה שלכם עושה את ההבדל!

    כך כותבת ביתה: "אמא שלנו, האישה החזקה והאוהבת בחיינו, נלחמת במחלה הידועה כבר שנתיים. למרות הקשיים, היא תמיד הייתה שם בשבילנו. עכשיו, כשהמחלה התקדמה, היא זקוקה נואשות לטיפול חדשני דחוף שע"פ המלצת הרופא עשוי להציל ולתת לה עוד זמן איתנו. הטיפול הזה, שעלותו 50,000 דולר, אינו כלול בסל הבריאות. הטיפול מתבצע ב-hippocrates שבפלורידה והוא מבטיח אחוזי הצלחה מאוד גבוהים. אנחנו מבקשים את עזרתכם כדי להציל את אמא שלנו. כל תרומה תביא אותנו צעד קרוב יותר למטרה".

    תרמו כעת

    לתרומה בפייבוקס

    לתרומה בביט

    או בהעברה בנקאית: בנק פפר 10, סניף: 601, מספר חשבון: 97632049, ע"ש: מאיר ריבקין (לציין עבור לאה).

    מצילים את המשפחה!



    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.