• לשנות ולא להשתנות • המומחה לעסקים

    הגדלה

    "עשרות ידיים לא יוכלו לספור את הרגעים בהם לקוחות באו ואמרו לי “לו רק הייתי עושה אחרת,” “לא הייתי צריכה לחתום עם הספק הזה, אני סומכת על אנשים יותר מידי,” “אם רק הייתי סבלני יותר,” ועוד ‘אם’ רבים ומדכאים..." • לקריאה

    מה עושים כשדברים לא יוצאים כמו שרצינו

    כשמשהו לא יוצא כמו שרצינו או תכננו, פעמים רבות אנחנו מייד נוטים לחשוב מה יכולנו ומה נוכל לעשות אחרת, או במילים אחרות – איך נוכל להשתנות. אבל למה למהר להשתנות ברגע, בעצם, כשאפשר לשנות את הרגע?

    עשרות ידיים לא יוכלו לספור את הרגעים בהם לקוחות באו ואמרו לי “לו רק הייתי עושה אחרת,” “לא הייתי צריכה לחתום עם הספק הזה, אני סומכת על אנשים יותר מידי,” “אם רק הייתי סבלני יותר,” ועוד ‘אם’ רבים ומדכאים. המחשבות האלו, על כל מה שיכולנו לעשות ולא עשינו, שמאחוריהן עומדת תפיסה של “אני” אחר – סבלן יותר, פחות לחוץ, יותר חרוץ, ועוד מגוון תכונות שאנשים לפעמים שואפים אליהן אבל יודעים שהן פשוט לא בשבילם.

    אז מה, לא נשאף להתפתח? בוודאי שכן! תמיד מומלץ לחתור קדימה, להתפתח, ללמוד, לרכוש כישורים חדשים… אבל, לא במחיר של לאבד את עצמכם. אתם מי שאתם, ואני מאחל לכם שתמיד תמשיכו להשתנות, אבל לא להיות מישהו ומישהי שהם לא אתם.

    מה כן מומלץ? לשנות את הרגע. לבחור לעצמכם מצבים שתואמים את האופי שלכם, לבחור, ברמת המיקרו, אם לבלות את הרגע שלכם בשיחה, בעבודה במחשב או ביציאה מרעננת החוצה. ברמת המאקרו, תוכלו לבחור חברים, פרויקטים או שותפים עסקיים שמתאימים לכם.

    לאדם שלא ניחן בסבלנות, למשל, לא הייתי ממליץ להקים עסק שמתחיל להניב הכנסות בצורה איטית והדרגתית. לאדם שסומך יותר מידי על אנשים, הייתי ממליץ לבחור אדם עימו הוא יתייעץ באופן קבוע לגבי כל החלטה עסקית שמצריכה אמון הדדי. עשו את השינוי בזמן אמת, באמצעותבחירהפעילה.

    מוזמנים לקרוא כאן עוד על שיטת מאזן החיים.

    מאחל לכם שתמיד תהיו טובים אל עצמכם ותלכו בשבילים המתאימים לכם,

    שלכם,

    שמואל הראל

    עבודה מתוכננת מצליחה יותר – יעוץ. הגשמה. מנהיגות

     

    ליצירת קשר: 054-5864030 או 055-9676023 כתבו לנו: [email protected]

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.