• "הרגשנו את הגאולה" • סיכום הכנס של נפלאות

    5 | הצג גלריה

    התכוננו, ציפינו, נרשמנו, התרגשנו - והנה זה קרה ובענק! במוצאי שבת שעבר נערך הכנס העולמי השלישי של נפלאות, לקראת חג הגאולה וראש השנה לחסידות י"ט כסלו. אל האולפן המרכזי שהוקם לקראת האירוע בכפר חב"ד הגיעו מנחות הערב וחלק מן הדוברות - ואליהן הצטרפו אלפי נשים שהתחברו מרחבי הארץ •  לתיעוד ולתמונות

    לאורך הערב שיתפו הדוברות בזווית האישית שלהן על התניא ועל עבודת הנפש, ואת ה"התוועדות החסידית" השלימו ניגונים מרגשים ובראשם ניגון חג הגאולה "פדה בשלום" שנגע עמוק בלבבות. הזמרת המוכשרת ענת סגל ביצעה בהופעת בכורה סוחפת את שירה החדש "את" והצלילים יצרו חיבור מיוחד גם דרך עולם הניגון.

    כמו בכל הכנסים מבית נפלאות, גם הפעם הפסיפס האנושי היה יוצא דופן. לא רק כמות הנשים שהיו מחוברות בו זמנית לכנס אלא גם המגוון המרשים: מכל אזור בארץ וממדינות רבות בעולם, מכל רקע ומצב דתי, בכל גיל, מאינספור תחומי עיסוק – פשוט נשים עם נשים בעוצמה בלתי אינסופית. מתאחדות, מדברות, מקשיבות, שמחות ודומעות, ובעיקר מרגישות גאולה!

    האופי המיוחד של הכנס אפשר גם שיח ער בין המשתתפות. הצ'אט – חדר השיחה היה פעיל לאורך כל הערב והנשים לא רק חלקו בו חוויות אלא גם ביקשו וקיבלו מידע על פעילויות שונות של נפלאות לאורך השנה, מפגשי לימוד, שיעורי תניא באזורים שונים בארץ ועוד. התוועדות פעילה לעילא ולעילא!

    את הסיכום הטוב מכולן העניקה השליחה בבית שאן, הרבנית חני שמולביץ שתחיה: "כשעלה הבעש"ט להיכלו של המשיח ושאלו 'אימתי קאתי מר' הוא נענה: 'לכשיפוצו מעיינותיך חוצה'. ואין 'לכשיפוצו' גדול ומשמעותי יותר מערב כזה. כשכל כך הרבה נשמות ועוצמות מתכנסות במקום אחד ומדברות על הגאולה – מרגישים במוחש שהיא מעבר לפינה!"









    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.