• השגחה פרטית בבית הרופאים

    הגדלה

    אני פותחת בשיחה עם הרופאה ומציעה לה את עצת הרבי, לשים כמה פרוטות לצדקה לפני הדלקת הנרות. היא מחייכת ואומרת לי: "אני כך נוהגת". ומוסיפה ואומרת - "אני קיבלתי שתי מטבעות מהרבי כשהייתי ילדה בת תשע, בכתה ג' בבית ספר יסודי." אני מתרגשת לשמוע, שזכתה בשתי מטבעות ושואלת אותה: "איך קיבלת"? לסיפור המלא

    ביום שני השבוע, זימן לי הקדוש ברוך הוא לעשות מבצעים בבית רופאים מרכזי במרכז הארץ.
    האשה הראשונה שפגשתי, אשה חרדית. היא המתינה עם בעלה לתוצאות בדיקה לאחר ניתוח שנערך זה עתה באפו. פניתי אליה ואמרתי, שאני מציעה שתרשום את הילדים הקטנים במשפחתם למבצע של הרבי מליובאוויטש, אות ב"ספר התורה של ילדי ישראל".
    בעלה שמע את דברי ואמר: – "אני הייתי בהתוועדות של הרבי" !
    גם בתשמ"א וגם בתשמ"ב. מובן שהתרגשתי לשמוע את דבריו.
    והנה אשתו אומרת: "וגם אני הייתי אצל הרבי ! כשהייתי בת תשעה עשרה וחצי, לפני שלושים שנה! ביקשתי ברכה עבור קרוב משפחה שהיה חולה. הרבי ברך אותו וגם אותי. ואכן אחרי ברכת הרבי נהייתי כלה".
    "ומה עם הקרוב המשפחה?" – שאלתי. "האם הוא החלים"? "כן" היא עונה.
    היא מוסרת לי שם של נכד, על מנת לקנות לו אות בס"ת המיוחד, ומבטיחה לשלוח רשימה של שאר הנכדים במייל.
    אני פונה לאשה נוספת שממתינה עם בעלה לרופא. היא מספרת, שגיסתה חב"דניקית וכבר זיכתה אותם באותיות ב"ספר התורה של ילדי ישראל". וגם רשמה את הבוגרים במשפחה ל"ספר התורה הכללי לאחדות ישראל".
    אם כך, אני מציעה לה, להגיד את הפרק האישי בתהילים עבור כל אחד מבני משפחתה. – גם את זה היא נוהגת להגיד. הרעיון הבא מעצותיו של הרבי, שעולה במוחי הוא – שתתן כמה פרוטות לצדקה, לפני הדלקת הנרות. גם את זה היא עושה. גיסתה כבר סיפרה לה.
    אני פונה לקומה אחרת. מולי צועדת רופאה מתולתלת חייכנית, כשתג זיהוי תלוי על צוארה, בולט על החלוק הרפואי כאומר: "הרופאה מהצוות הרפואי כאן"…
    אני פותחת בשיחה עם הרופאה ומציעה לה את עצת הרבי, לשים כמה פרוטות לצדקה לפני הדלקת הנרות. היא מחייכת ואומרת לי: "אני כך נוהגת". ומוסיפה ואומרת – "אני קיבלתי שתי מטבעות מהרבי כשהייתי ילדה בת תשע, בכתה ג' בבית ספר יסודי."
    אני מתרגשת לשמוע, שזכתה בשתי מטבעות ושואלת אותה: "איך קיבלת"? ע"י נציג של חב"ד ברמת גן", היא עונה.
    קיבלתי את רשותה לספר את סיפור המיפגש עמה, ולציין את שמה:
    ד"ר דפנה ברסוק. כירורגית.
    הסיפור אותנטי. ממש טרי מהשבוע.
    טמה חורושוכין

    תגיות: ,

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.