• קמפיין הסניפים של צבאות השם

    עותק של סטטוסים בנות - 1
    4 | הצג גלריה

    תרמת כבר? הקמפיין בעיצומו! זו הזכות שלך להשקיע בחיילות של הרבי. תרמו עכשיו לסניף בעירכם: https://www.charidy.com/Th5784  

    סניף צבאות השם – ההשקיה הכי משתלמת!

    כמו חקלאי מנוסה ומסור, משקיעות הקצינות בסניף צבאות השם את כל יכולותיהן, על-מנת לטפח ולגדל את חיילות צבאות השם בקהילה, ליראת שמיים, חסידישקייט, התקשרות לרבי מלך המשיח והתמסרות להבאת הגאולה.

    בלב פעילות הסניף עומד המפגש העשיר והחווייתי פעמיים בשבוע, אך הסניף מעניק הרבה מעבר. כל חיילת בסניף מקבלת מעטפת שלימה של סדר יום חסידי מלהיב ומהנה, מה שמעניק לנ חוויה חסידית שמגייסת אותנ לצבאו של הרבי ומצמיחה אותה לחיילת מסורה.

    אפשר להשקיע בתחומים רבים, אך פעמים רבות מסביר הרבי מלך המשיח את יתרון ההשקעה בילדים. כאשר משקיעים בכל דבר אחר – מה שתתן, זה מה שהזולת יקבל. אך ההשקעה בילד, הולכת וגדלה עם השנים באופן עצמאי, ומתורגמת לתוצאה גדולה ומשמעותית בהרבה.

    כמו שתיל רך – ממשיל זאת הרבי מלך המשיח – שכל טיפוח, השקיה, ודאגה עבורו, תהיה משמעותית במיוחד לדמותו כאילן גדול ועצמאי. בזמן בו השתיל קטן, ההשקעה נראית מזערית. אך ככל שצומח האילן וגדל, גדלה יחד איתו גם משמעות ההשקעה ותוצאת המאמץ.

    כך אנו, בסניף צבאות השם, רואים את המשימה. זו הסיבה והמנוע שלנו להרחיב את פעולות הסניף ושפר אותם ללא הרף לטובת החיילות – הידיעה כי כל מבצע נוסף, כל התוועדות, כל תכנית חדשה וחוויה משודרגת יותר, יניבו בעתיד תוצאות מרחיקות לכת, "פירות ופירי פירות" כלשון הרמטכ"ל, הרבי מלך המשיח.

    הצטרפו לשותפים בהחזקת הסניף , ותשקיעו גם אתן בנבחרת החיילות המסורות של הרבי מלך המשיח.

    כי בסניף צבאות השם – כל השקעה קטנה, היא השקיה גדולה!

    תרמו עכשיו לסניף בעירכם: https://www.charidy.com/Th5784



    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.