• זמן לקלף מסיכות: מיקוד פנימי ככלי להצלחה אישית ועסקית

    הגדלה

    די קל להסחף ולהשאב אל המשימות היום-יומיות, ולמעשה לשכוח מהמטרות והערכים שלנו. אבל אם אנחנו רוצים להשיג התקדמות, חשוב להקדיש קצת זמן בכל שבוע כדי לחשוב מה אנחנו רוצים להשיג וכיצד אנחנו יכולים להגיע לשם.

    פורים זו הזדמנות נהדרת לחשוב על המטרות שלך, לחדד אותן ולתכנן כיצד תוכל להתקדם בביצוע שלהן. זה הרגע שלך לקלף את המסכות ולפגוש את עצמך פנים אל פנים, במפגש אינטימי, כנה וצומח.

    למה חשוב מיקוד
    כשאנחנו כל הזמן בעשייה, קל להיקלע למציאות של חיי היומיום ולשכוח מה באמת חשוב לנו. לכן כל כך חשוב לקחת רגע, להתמקד ולבדוק מה עובד לך ומה חשוב לשנות, כדי שתהיה לך אפשרות להתקדם עם מצפן הערכים והחזון של חייך. כאשר אנחנו מאוזנים, אנחנו מסוגלים לראות בבירור מה הכי חשוב לנו ומה עלינו לעשות כדי להשיג את המטרות שלנו.

    איך ליצור מיקוד
    יצירת מיקוד בחייך מתחילה בלקחת קצת זמן לעצמך – גם אם זה רק 10-15 דקות בכל יום. במהלך הזמן הזה, כדאי לחשוב על המטרות והערכים שלך, לעשות מדיטציה או להתפלל, או פשוט לנשום כמה נשימות עמוקות. אולי ירגיש לך נכון לכתוב יומן על המחשבות והרגשות שלך במהלך תקופה זו.

    כדי שזמן המיקוד יהיה כמה שיותר אפקטיבי עבורך, כדאי לשים לב לסביבה מתאימה שתאפשר לך להתרכז ולחשוב. סביבה אמנם נשמעת בעיקר כמו מקום לשבת או ללכת בו, אבל אני מתכוון גם לסביבה הדיגיטלית: טלפון, שעון, מחשב וכו’.

    ממיקוד לאיזון
    חשוב גם, במסגרת זמן המיקוד, לחשוב עלהאיזון שבין חיי העבודה, לבין חיי המשפחה ולבין החיים האישיים שלך. אדם שתמיד ממוקד בשביל העבודה, לעולם “לא יהיה לו זמן” לעצמו או לאהוביו. ואם לא יהיה לך זמן למיקוד בעבודה אישית ומשפחתית, אז לעולם לא תהיה לך את האפשרות להשיג את המטרות האישיות שלך.

    למעשה, על ידי הקדשת זמן המיקוד כדי לסדר את המחשבות, הרגשות והמעשים שלנו, אנחנו יוצרים מרחב לשיקוף-עצמי וצמיחה מאוזנת. לכן, אני ממליץ להקדיש זמן, מדי שבוע, לבחון אתהמטרות שלך ולתכנן כיצד תוכל להשיג אותן.

    זה הרגע שלך לקלף את המסכות ולפגוש את עצמך פנים אל פנים, במפגש אינטימי וכנה. חשוב לזכור: מיקוד הוא המפתח לאיזון.

    מאת שמואל הראל המומחה לעסקים

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.