• י"ט כסלו בנחל'ה: 700 נשים באירוע הקהל אדיר

    4 | הצג גלריה

    מפגן "הקהל" אדיר של נשי ובנות חב"ד בנחלת הר חב"ד, בראשות הרבנית ירוסלבסקי, באירוע ענק לרגל חג החגים וראש השנה לחסידות י"ט בכסלו • כ-700 נשים גדשו את האולם בקריית מלאכי, באירוע שארגן "נשי חב"ד" בעיר ו"ועד נחלת הר חב"ד" • לכתבה המלאה ותמונות

    מאות מנשות שכונת נחלת הר חב"ד בקריית מלאכי השתתפו בסוף השבוע באירוע אדיר של "הקהל" לרגל חג הגאולה וחג החגים י"ט בכסלו, בארגון "נשי חב"ד" המקומי שתחת "ועד נחלת הר חב"ד".

    זה היה אירוע עוצמתי, שהשתתפו בו כ-700 נשים – הרבה מעבר למצופה ולרישום המקדים – ובראשן הרבנית שולמית ירוסלבסקי. במהלכו התעוררו המשתתפות וניגנו ניגוני התוועדות ושמחה במשך שעות ארוכות.

    האירוע התקיים באולמי "אהבתיה" בקריית מלאכי. את המשא המרכזי נשא הרב שאול רייצס, שליח הרבי ומשפיע בישיבת 'חזון אליהו' בתל אביב, שריתק את קהל המשתתפות בעניינו של חג הגאולה.

    בעיצומו של הערב התקיימה תכנית אירוח על הבמה "החיים זה לא שחור או לבן", בהנחיית מורן קורס וחני וייס. הערב כולו עמד בסימן שנת "'הקהל" – מה שהתבטא בהפקה מושקעת ובמגוון תכניות בנושא.

    ניגוני שמחה והתעוררות היו חלק בלתי נפרד מהאירוע העוצמתי. להקת מחול נחל'ה בהובלת הכיראוגרפית מיכל חייבי הופיעו בפני המשתתפות, וכן הזמרת חיה מושקא בן ארי יחד עם ה-DJ דבורלאה ביצעו ניגוני התוועדות.

    ב"נשי חב"ד" שתחת "ועד נחלת הר חב"ד" מבקשים להודות לרב יצחק יהודה ירוסלבסקי ורעייתו הרבנית, המלווים את ארגון "נשי חב"ד" בקריית מלאכי לאורך כל ימי השנה.

    וכן לנשות הארגון – חנהלה גוחפי, אידלה בלזינסקי, צופנת קליין, רעות חלילי, בתיה נתנוב, מושקא דרחי.

    תודה מיוחדת לרותי אהרון ובנותיה ולמיכל מרום על העזרה בעיצוב קבלת הפנים והבר, לרוחי סגל על הדיוקים ההוספות וההכוונה בתוכן, לבנות שכבת י"א תיכון בת חנה על העזרה התפעולית, וללהקת המחול תיכון בית חנה בניצוחה של מיכל חייבי.







    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.