• כולן מאושרות – ובייחוד הזוכות!

    הגדלה

    נפלאות: מנווטות קדימה בעשייה שכולה מתנה! בשבוע שעבר ערך ארגון "נפלאות מתגברות" מפגש מיוחד בכפר חב"ד, לקראת שורה של אירועים ופעילויות בחודשים הקרובים. צוות ההיגוי המורחב של הארגון נהנה מהכיבוד העשיר ומהדברים המרגשים שבהם נשזרו מסרים מעצימים מפרשת השבוע ומתורת החסידות. לדיווח המלא

    בפאנל המורחב הוצגו תכניות הפעולה לקראת הקיץ, שבמרכזן מסע המתגברות לרבי, הקמת סניפים חדשים ואירועים נוספים שנמצאים בקנה.

     

    במהלך הערב נערכה הגרלת הפרסים הגדולה שהושקה עוד במסיבת פורים. אז, הוזמנו כלל החברות והשותפות לקחת חלק פעיל בתרומה לארגון. "שותפות של קבע היא חלק בלתי נפרד מ'רוח נפלאות' ומתפיסת העולם הייחודית שלנו, שבה כל אחת נותנת, כל אחת חשובה – וכל אחת מעניקה כוחות לחברותיה" כדברי המייסדת מירי שניאורסון.

     

    בכרטיס טיסה לרבי זכתה הגברת פנינה אליהו מכפר חב"ד. הגב' מרים פרידמן מצפת זכתה בטבעת שבה משובצת פיסת בד מהרבנית חיה מושקא ע"ה – פרס יוקרתי ובעל משמעות רוחנית מיוחדת! בספר תהילים מהודר שבו משובץ בד מהרבנית זכתה הגב' חגית זלוף מנתניה.

     

    הזוכות המאושרות לא הסתירו את התרגשותן הרבה – "בשנה כזו מיוחדת, שנת הקהל, לזכות במתנה כה מופלאה כמו נסיעה לרבי, זה חלום! תהיה לי הזכות להתפלל על ציון הרבנית כנציגה ושליחה של מאות אלמנות ואלפי נשים מכל חלקי העם, אין לתאר את גודל השמחה והאחריות!" סיכמה הגב' אליהו בעיניים בורקות.

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.