• ערב הוקרה למכינות ארוחות בוקר של שפרה ופועה

    6 | הצג גלריה

    עוצמה של חסד.. כך ניתן לסכם בשלוש מילים את הערב המיוחד שאורגן מטעם ארגון "שפרה ופועה" צפת למחלקת ארוחות הבוקר. ערב שכולו הוקרה למעגל החסד היומי הפוקד את הקהילה מידי יום ביומו כולל ערבי שבת וחג, ימי חול המועד, חופשות ולהבדיל ימי צום..  לדיווח המלא ותיעוד

    עוצמה של חסד..כך ניתן לסכם בשלוש מילים את הערב המיוחד שאורגן מטעם ארגון "שפרה ופועה" למחלקת ארוחות הבוקר. ערב שכולו הוקרה למעגל החסד היומי הפוקד את קהילתינו מידי יום ביומו כולל ערבי שבת וחג, ימי חול המועד, חופשות ולהבדיל ימי צום..בכל אחד מימים אלו עמלות וטורחות המתנדבות להשכים קום להכין ארוחות מפנקות , לשנע בתוך שלל כתובות העיר עד לפתח ביתה של היולדת כדי שזו תתחיל את היום ברגל ימין חזקה ובעיקר מחוזקת בשליחותה בהקמת " צבאות ה"!

    את הערב כיבדו בנוכחותם רב הקהילה הרב בסטריצקי ונציג חבד בעיריה הרב י.מעודה (שזוכים ונמנים ג"כ במשפחות השייכות למפעל החסד הזה!)

    ארוחה מפנקת, תוכנית מיוחדת ושי מיוחד היוו רק חלק ממערך ההוקרה הגדול שחוו צוות המתנדבות בערב שאורגן במיוחד עבורן.

    בשמן ובשם יולדות הקהילה נודה למנהלות המחלקה ביד רמה הגב' אנטיזדה וגב' נ. אסולין המושכות בחוטים ומנהלות את המפעל הענק הזה לאורך כל ימות השנה!

    בזכותן ובזכות למעלה מ80 מתנדבות קהילתנו הברוכה וודאי "ראויים אנו להגאל" עוד היום ומלכינו משיחנו בראשנו!

    עם כל גודל ההקף הגדול של המחלקה עדיין אנו  נדרשות לתגבור כוחות במחלקה ) הכנה/ שינוע. אז כן, גם את מוזמנת ליצור קשר עם המנהלות לבדיקת התאמה.











    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.