• שגרירת ארה"ב באו"ם לשעבר ביקרה בכותל

    5 | הצג גלריה

    במסגרת ביקור הסולידריות שלה בישראל, הגיעה שגרירת ארה"ב באו"ם לשעבר הגב' ניקי היילי יחד עם בעלה ובנה, ושגריר ישראל באו"ם לשעבר ח"כ דני דנון לביקור בכותל המערבי • לדיווח המלא ולתמונות

    במסגרת ביקור הסולידריות שלה בישראל, הגיעה שגרירת ארה"ב באו"ם לשעבר הגב' ניקי היילי יחד עם בעלה ובנה, ושגריר ישראל באו"ם לשעבר ח"כ דני דנון לביקור בכותל המערבי.

    את פניה קיבלו רב הכותל המערבי והמקומות הקדושים הרב שמואל רבינוביץ ומנכ"ל הקרן למורשת הכותל המערבי מר מרדכי (סולי) אליאב, אשר הסבירו לה על חשיבות המקום הקדוש, וכיסופי העם היהודי אליה לאורך הדורות. והודו לה על תמיכתה החמה בעם היהודי ובמדינת ישראל.

    במהלך הביקור, הגב' היילי נשאה תפילה חרישית לצד אבני הכותל, הדליקה נר נשמה לזכרם של הנרצחים והנופלים הי"ד במלחמת 'חרבות ברזל'. ועם סיום הביקור סיירה בחפירות החדשות במנהרות הכותל, ובמיצג האורקולי החדש 'שער השמיים' בכותל המערבי שנפתח לאחרונה לציבור, ובו המבקרים נחשפים לסודו של הכותל המערבי ופותח צוהר להיסטוריה של העם היהודי.

    עם סיום ביקורה בישראל אמרה: "זה ברכה להיות כאן שוב בכותל המערבי, אני אף פעם לא רוצה לעזוב את ישראל בלי לבקר כאן, הכותל המערבי בשבילינו זה מקום של אמונה ותפילה, אלוקים יברך את ישראל, אלוקים יברך את האמת, ואנחנו נמשיך להילחם!"

    קרדיט צילום: הקרן למורשת הכותל המערבי.









    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.