• נשות אנ"ש מארה"ב מתחזקות בביקור בשומרון

    28 | הצג גלריה

    ביום רביעי האחרון זכתה ישיבת חב"ד במצפה יצהר שבשומרון לאירוח מיוחד: כ-120 נשים חשובות מרחבי ארצות הברית הגיעו לביקור מרגש כחלק ממסען בארץ הקודש • הרב איציק סנדרוי, ראש הישיבה: "זכינו להראות את פועלו של הרבי בהתיישבות" • לכתבה המלאה ותמונות

    אווירה מיוחדת שררה ביום רביעי בצהריים בישיבת חב"ד במצפה יצהר שבשומרון.

    כ-120 נשים, אלמנות מקהילות חב"ד ברחבי ארצות הברית, הגיעו לביקור מיוחד בישיבה כחלק ממסען בארץ ישראל.

    הרב איציק סנדרוי, ראש הישיבה, קיבל את פני האורחות וסיפר להן על הקמת ישיבת תומכי תמימים במצפה של היישוב יצהר. "סיפרתי להן על האתגרים הייחודיים של המקום, המוקף בכפרים עוינים, ועל החשיבות של הנוכחות היהודית באזור", אמר הרב סנדרוי.

    בדבריו, חיזק הרב סנדרוי את האלמנות השכולות וסיפר על הוראתו המיוחדת של הרבי מלך המשיח שליט"א למשפחתו לצאת לשליחות ביצהר. "שיתפתי אותן בסיפור הקמת הגבעה לפני שני עשורים, וכיצד ראינו את ברכתו של הרבי בכל צעד", הוסיף.

    בין המשתתפות היו נשים מקהילות חב"ד מרחבי צפון אמריקה, מטורונטו שבקנדה ועד קראון הייטס שבברוקלין, ניו יורק.

    את הכנס המיוחד ארגנו ר' עמי פייקובסקי, שליח הרבי למגרשי הכדורגל בישראל, יחד עם איש החסד ר' משה רובשקין מקראון הייטס, הידוע בפעילותו הענפה בתחום הכנסת אורחים.

    לאחר הביקור המרגש בישיבה, המשיכה הקבוצה לסיור ב'יקב כביר' הסמוך ליישוב אלון מורה, שם טעמו המשתתפות מיינות משובחים תוצרת ארץ ישראל.

    "הביקור היה מרגש במיוחד", סיכם הרב סנדרוי. "ראינו כיצד הנשים מתחזקות מעצם הביקור בארץ ישראל, ובמיוחד בראותן את ההתיישבות החב"דית ביהודה ושומרון. זוהי זכות גדולה להיות שליחים של הרבי במקום כה משמעותי".

    צילום: מנחם כהן.























































    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.