• י"ב-י"ג תמוז: נווה אורנים צפת

    10 | הצג גלריה

    נשים רבות משכונת נווה אורנים באו להשתתף בהתוועדות מיוחדת עם ערב הפרשת חלה לכבוד חג הגאולה שנערכה בבית משפחת וייס. בארגון השליחה בת-שבע רבינוביץ. סביב שולחנות ערוכים עם כיבוד חלבי עשיר!  לדיווח המלא ותיעוד

    הרב רבינוביץ שליח הרבי לשכונה פתח בדברי ברכה.  התוועדה עם הנשים על מהות היום – הרבנית חוי רוזנבלט וערכה את ההפרשת חלה – הגב' מיטל עזר.

    הנשים ניגנו ניגונים ואמרו לחיים באווירה חסידית מרוממת ולסיום נערכה הגרלה כל אישה קיבלה תשורה קונטרס המאסר והגאולה ועולמות

    הנשים בהתוועדות כתבו לרבי וקיבלו תשובה מדהימה שמצורפת כאן:

     

    ב"ה, ט"ו תמוז, ה'תשח"י

     

    ברוקלין, נ.י.

    הוו"ח אי"א נו"נ עוסק בצ"צ וכו'

    מוה"ר יצחק שי'

    שלום וברכה!

    ……

    ובמה שמסיים במכתבו ע"ד פחד אחב"י בארצות המועצות והספיקות בנוגע לעתידם שם, הנה אמונתי ברורה שהוספה ביהדות בארצות הברית ברוח התורה והמסורה מוכרח שתשפיע גם שם, כי לגבי רוחניות הרי ענינים גבוליים וריחוק מקום אינם מפסיקים, ובפרט שכל ישראל קומה אחידה, וכמו שרואים בגוף גשמי שבשעה שמוסיפים חיזוק באחד מאבריו, ואצ"ל בכמה מהם, מוכרח שיביא חיזוק גם בשאר האברים וחיות בכל הגוף. כמו כן כשמוסיפים חיות ביהדות ארצות הברית בעניני תורה תורת חיים ובמצותי' שכתוב בהם וחי בהם, ובפרט שיהדות ארה"ב מהוה עכשו החלק הכי חשוב בכללות עם ישראל, מוכרח שיביא זה חיזוק לכל אחב"י באשר הם שם, אפילו אלה שנמצאים מאחורי מסך הברזל, ובפרט על פי מאמר חכמינו ז"ל אפילו מחיצה של ברזל אינה מפסיקה בין ישראל לאביהם שבשמים.

     

    בקשר עם ימי הגאולה י"ב-י"ג תמוז דאזלינן מיניהו מוסג"ב חוברת בדברי הימים ההם, שאף על פי שבטח יודע ע"ד כללות הענין, בודאי ימצא בה פרטים מענינים.

     

    ת"ח בעד מסירת הספרים לאחב"י שם.

    בכבוד ובברכה לבשורות טובות בכל האמור ובת"ח ת"ח בעד הס' שע"ת אר"י שנת' זה עתה.

    תקותי שבתו וחתנו שי' שהיו כאן צ שלום להם.

     

    ו'שצח

    מו"ה יצחק: רבינוביץ.

     

    מיותר לציין שלאחר מכתב זה אף אישה לא יצאה בלי התשורה..  יהי רצון שכבר נזכה לגאולה שלימה נאו!



















    תגיות: ,

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.