• האימהות הצהירו: יש מהפכה בליובאוויטש!

    14 | הצג גלריה

    לפני שבועיים זה קרה: עשרות אמהות עזבו את כל העיסוקים מאחור בתקופה העמוסה ביותר של הקיץ, ועלו אל סמינר בנות ליובאוויטש בבית שמש. זה לא היה ביקור התעניינות שגרתי, זה היה ערב שלם שמוקדש כל כולו: לטעום מליובאוויטש הקטנה שנבנתה כאן, לראות את הנשמע ומקרוב. לדיווח המלא ותיעוד

    הערב נפתח בתוכנית מיוחדת של כל בנות הסמינר עם האמהות. לימוד משותף, משחק אטרקטיבי משעשע שפתח שיח מרגש בין בנות הסמינר לאמהות, וסרט עוצמתי בהפקת בנות הסמינר.

    אחריו עלתה המנהלת הגב' מושקי לרנר תחי' ופתחה בתודה לאמהות על שליחת "היקר שביקרים"- בנותיהן הגדולות ללמוד כאן איתנו בסמינר. בדבריה חיזקה את מטרתו של הסמינר, חשפה את התהליך והאוצרות שנרקמו כאן לאורך השנה ונתנה טעימה קטנה מהווי עליו גדלו עשרות הבנות לאורך השנה.

    בסיום דבריה יצאו בנות ליובאוויטש לתוכנית משחררת עם צוות הסמינר, אמהות הבנות נשארו לפאנל מרתק עם שלושה מרבני הסמינר: הרב נחמן לרנר שיחי', הרב משה לידר והרב משה קורנוויץ , כולם חברי ההנהלה הרוחנית של הסמינר.

    בפאנל עלו שאלות מהותיות על תפקידן של האמהות בשלב כה מכריע בחיי בנותיהן.

    לסיכום, התאספו כולן יחד לשיתופים מהשנה האחרונה, לסיכום שנה בליובאוויטש.

    מרגש היה לשמוע את נציגות האמהות- הגב' דאברושי הנדל והגב' דיני רוזן שסיפרו מחוויות הבנות שלהן והשפעת הסמינר על הבית, לא פלא היה לראות לפתע את אחת מהבנות עומדת בקצה האולם עם דמעות ואומרת במבוכה: "אני כבר בשנה ב' אבל עדיין מתרגשת להבין באיזה סביבה אני נמצאת—".

    הגב' דאברושי הנדל, אמא של אחת התלמידות סיכמה את דבריה ואמרה בדמעות: "בשבוע הבא יגיע ג' תמוז, ואחרי 29 שנים של העלם, אולי הדבר היחיד שהיה חסר כדי לפעול את התגלותו של הרבי מה"מ הוא רק הקמה של מוסד שיחנך את הבנות לכזו אמונה אבסולטית ונחרצת בכל מילה של הרבי…"

    הערב נגמר בריקודים שפרצו גבולות עד לשעות הקטנות של הלילה, החלטה חזקה בנפש התלמידות:

    לא נעצור עד שלא נעלה את ליובאוויטש לירושלים, עד שנשלים את כוונת כל הדורות על שמם נקראנו תכף ומיד ממש!



























    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.