• בצל המצב הביטחוני: יום פתוח בכרם חיה מושקא

    12 | הצג גלריה

    למרות החששות מהמצב הבטחוני, התקיים יום פתוח מוצלח מאוד ב"כרם חיה מושקא" שעל ידי מוסדות "חנוך לנער", ושנמצא כעת בצפת. האמהות ערכו היכרות עם הכרם, התפיסה שלו, תוכניות הלימוד המקצועיות, החזון ודרכי הפעולה - במפגש עם מנהלת הכרם • לדיווח המלא

    למרות החששות מהמצב הבטחוני, התקיים יום פתוח מוצלח מאוד ב"כרם חיה מושקא" שעל ידי מוסדות "חנוך לנער", ושנמצא כעת בצפת.

    דוכן שייקים מפנק קיבל את פניהן של עשרות האמהות והבנות שהגיעו מכל רחבי הארץ. האמהות ערכו היכרות עם הכרם, התפיסה שלו, תוכניות הלימוד המקצועיות, החזון ודרכי הפעולה – במפגש עם מנהלת הכרם הגב' חנה בקרמן, ובמקביל – הבנות נהנו מסדנת פעילות ותנועה בריאותית, עם המדריכה מארגון "בגוף בריא" של הגב' מירי פורסט.

    בהמשך, השתתפו הבנות בסדנאות וטעמו מהווי הכרם, כמו: דרמה בהנחיית המחנכת ומורה לדרמה הגב' מיה עמר, אמנות בהנחיית המורה לאמנות הגב' אורלי מזרחי – בה יצרו יחד אם ובת, והשתתפו בסימפוזיון מיוחד בהנחיית הרכזת החברתית הגב' קיילא ניאזוב, בו הקהל שואל, ובנות הכרם והצוות – עונה.

    צוות הכרם הבכיר, הגב' רינת נחשון – מנהלת הפנימיה, והגב' מושקי מוסטר – הרכזת הפדגוגית, יחד עם נשות צוות נוספות: הגב' דבורה לאה מרגליות, הגב' דנה פיירמן והגב' דינה חביב – ליוו את האמהות והבנות לאורך כל היום, בשיח משמעותי ובמענה לשאלות.

    המשתתפות יצאו נפעמות מהצוות המיוחד והמקצועי של הכרם, אותו פגשו לאורך כל המפגש, מהאווירה המיוחדת הקיימת בכרם, מהמקצועיות של אנשי הצוות, מעבודת העומק, מהתפיסה, מהאמון בבנות, ומהתהליכים שהבנות עוברות, עליהן שמעו מהבנות עצמן ומהאמהות שלהן.























    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.