• נופשון מבית "שפרה ופועה": לראשונה בצפת

    5 | הצג גלריה

    לאחר "חופשה" לא קלה שעברה עלינו ומתוך הבנה אמיתית ותחושת שותפות עמוקה עם היולדת- ארגון שפרה ופועה הרים את הכפפה! בהפקה יוצאת דופן יצא לאור הנופש ליולדות. לדיווח המלא ותיעוד

    הנופש  שהופק ברמה הגבוהה ביותר. ביום שלישי האחרון, י"ד באלול החל באיסוף היולדות מתחנות השכונה היישר לוילת נופש בנוף כנרת.שם צפתה להן חוויה עשירה, מהנה, מרפאת גוף ונפש בטאצ' היחודי לשפרה ופועה צפת. התינוקות התקבלו בחום בידיהן המיומנות של שבע נשות הקהילה ובתגבור בנות מבית חנה העניק ליולדת את התחושה שהפעם זה עבורה! קפה ומאפה, ארוחת בוקר עשירה מבית ר. אברהם, קינוחים ועוגות, שיקיים מרעננים  וצוות מטפחות מיומן  מחד ותכנית עשירה בתוכן מאידך גרמו לנופש לקבל צביון אחר.  בבחינת " מעט המכיל את המרובה".

    המטרה אחת- חיזוק היולדת שהיא גם רעיה ואם , להעניק כוחות להמשך השליחות בהעמדת דורות ישרים וגידולם באופן בריא וחסידי עם יסודות איתנים.

    זו ההזדמנות להעלות על נס את מיזמי הארגון הקבועים והמתחדשים מעת לעת במחלקות הארגון השונות. תודת הארגון לאחראיות מחלקת הבראנצ'ים: הגב' ר. מרציאנו, גב' ר.אסולין. גב' נ.כהן וגב' מ. רייכמן. כמו גם לסייעת חבד בעיריה, נבחרי הציבור החשובים: הרב מעודה והרב ליפסקר, כמו גם להנהלת "כולל מרקט" שנטלו חלק נאה בגיוס המשאבים ליום זה.

    יהי רצון שנזכה לקבל פני משיח צדקינו עוד היום יחד עם הטף , צבאות ה' בבחינת" ליתן שכר למביאהן".

     

    לתרומות/ הקדשות /שותפות קבע בזכויות הארגון –

    0545770483 – אביטל









    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.