• ולסבתא לא נשאר

    הגדלה

    סבתא בישלה דייסה, גידלה את אימא ושמרה על נכדתה. אך מי יבשל עבורה ויארח לה חברה? קמפיין השותפות השנתי של עמותת נפלאות מתגברות יוצא לדרך והוא מסקרן, מפתיע, מרגש ונותן מענה לבעיה שנפלה במשך שנים "בין הכיסאות". לכל הפרטים

    עמותת 'נפלאות מתגברות' שפועלת לטובת אלמנות בכלל ואלמנות בגיל השלישי בפרט, משיקה את קמפיין השותפות השנתי שלה לאחר שבשנה הקודמת גייסה מעל 770 אלף שקל שנוצלו עד תום לטובת האלמנות. להערכת גורמים בעמותה, יושג השנה סכום גבוה יותר בעזרת ה'.

    הקמפיין שמלווה את ימי השותפות ייחשף ביום חמישי הקרוב, ערב ראש חודש סיוון. כבר עכשיו ניתן לומר שמדובר בקמפיין שונה, מרענן ומפתיע שמעורר עניין רב בקרב מי שנחשפו לו. הקמפיין כולל סדרת מודעות שמעלה למודעות את עניינן של אלמנות הגיל השלישי שנותרו בגפן גם כשיש להן לא מעט בני ובנות משפחה.

    עמותת נפלאות מתגברות מסייעת בשנים האחרונות למאות אלמנות למצוא נחמה, עניין, חברה ועיסוקים שמשפרים את איכות החיים ותורמים רבות לבריאותן. בראש העמותה עומדת אשת התקשורת מירי שניאורסון שהצליחה, יחד עם צוות איכותי של אלמנות חרוצות, להקים סניפים בערים רבות כדי לא להותיר את אלמנות הגיל השלישי לבדן.

    שניאורסון: "אלמנות צעירות זוכות לתמיכה נרחבת מההורים ומהקהילה. אלמנות מבוגרות משמשות בעצמן כמשענת תמיכה למשפחותיהן, אך מי מעניק להן תמיכה ועידוד ברגעים של בדידות?".

    השבוע, כאמור, יעלה הקמפיין השנתי של עמותת נפלאות מתגברות, שצמחה בשנה האחרונה והכפילה את פעילותה. "בזכות השותפים של קמפיין השנה שעברה" אומרים בעמותה ומקווים לחזור על ההצלחה של השנה שעברה. מעוניינת לתרום לעמותה, היכנסי לכתובת https://shutaf.im/niflaot או חייגי 058-521-7700, כל תרומה, גם התנדבות, תתקבל בברכה.

     

    תגיות: ,

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.